Школа сучасних освітніх технологій

Інформатизація навчально-виховного процесу


На початку ХХІ століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, яка характеризується виникненням нових систем інформаційних технологій і, як наслідок, нових трансформацій освіти.
Як відомо, освіта є самостійною системою і одночасно стратегічним ресурсом держави. В Україні, яка "крокує" до єдиного світового простору впровадження інформаційних технологій набуває все більш масштабного і комплексного характеру. Сучасних учнів вже мало цікавлять традиційні уроки. Сьогодні молодь надає перевагу інноваційним технологіям.
Метою школи є створення умов для максимального розкриття особистості учнів, незалежно від їх фізичних можливостей та розумових і творчих здібностей, як в стінах школи, так і за її межами.
Нами були означені головні завдання школи:
-відпрацювати модель загальноосвітньої школи, яка адаптувана до сучасних запитів учня, суспільства(батьків), держави;
-відпрацювати модель школи, яка інтегрує застосування педагогічних, здоров'єзберегаючих, проектних, інформаційних технологій для вирішення вищезазначени цілей.

Матеріально-технічна база школи

На початку роботи над науково-методичним проектом області "Креативна освіта для розвитку особистості" школа майже не мала матеріальної бази. В наявності були 13 ПК, які застаріли. На даний час школа має 2 комп'ютерних класа, 2 класа,забезпечених інтерактивними дошками, в наявності 20 планшетів. За допомогою батьків у 2011 році школа була підключена до мережі Internet. За батьківські кошти 6 кабінетів забезпечені ПК/ноутбуками та мультимедійними проекторами. Учні початкових класів отримали сучасні меблі. 





Пропагування  сучасних освітніх навчально-виховних технологій у педагогічній спільноті


Вчителі школи  широко використовують інформаційні технології для розвитку творчої   особистості та впровадження елементів дистанційного навчання:

За допомогою.чення  блогу за соціальних мереж вдалося реаліз увати ідею міжміських (Харків, Першотравенськ, Вишнівчик) бінарних уроків з історії, англійської мови та математики в 6 класі: "Історія виникнення олімпійських ігор" та бінарного уроку за темою "Особливості розвитку кінематографу в першій половині ХХ ст (на прикладі колишного СРСР та англомовних країн).
Проектна діяльність  та використання сервісів веб 2.0 для їх реалізації є однією з мотиваційних родзинок вивчення презметів суспільно-гуманітарного циклу. Проекти реалізовані учнями під керівництвом вчителя можна переглянути на сторінках  блогу учителя та і блогів створених учнями.


У зв'язку з розвитком інформаційних технологій розширюються межі комунікацій. Після підключення людини до Інтернету насправді змінюється її спосіб життя. Стираються межі, що відокремлюють її від інших людей. Вони всі поруч! Людина отримує доступ до найрізноманітнішої інформації.

Без перебільшення Інтернет - всесвітня мережа, в якій, що б ми не шукали, - все обов'язково знайдеться. Однак не варто забувати, що це система, всередині якої дітей можуть підстерігати небезпеки. Дуже важливо навчити дитину правильно поводитися в Інтернет-просторі, допомогти їй оволодіти навичками пошуку необхідної інформації, умінням адекватно оцінювати надані факти. 

Вчитель російської мови і літератури Федорова С.В. вважає, що необхідно використовувати Інтернет як при підготовці до уроків, так і безпосередньо під час занять, щоб показати дітям, як серед безлічі найрізноманітнішої інформації знаходити таку, яка буде корисна, пізнавальна, а також таку, яка несе в собі етичну і естетичну цінність. 

З цією метою було створено блог  "В мире поэзии (изучаем литературу не по учебнику)"

Крім того вчитель Федорова С.В. звертає увагу підростаючого покоління на стиль спілкування користувачів мережі Інтернет, намагається донести до свідомості учнів необхідність грамотного і культурного спілкування.

 З  метою оволодіння практичними навичками дотримання мовленнєвої культури при обговоренні тем у блогах та соціальних мережах в лютому 2013 - 2014 навчального року в школі стартував проект "Весна-online".
Результатом цього проекту стало створення спільно з вчителями та учнями 11-А класу блогу "Поэзия и жизнь (изучаем литературу не по учебнику)"



Комментариев нет:

Отправить комментарий