Створення умов для розвитку інноваційної особистості
Кілька років тому у пресі розгорілися жваві суперечки про долю мистецтва. Гарячі голови, зовсім зачаровані величчю інженерних завдань, що вирішуються в наш час. прийшли до висновку, що настала ера наук, суворого розрахунку, абстрактних, незрозумілих простому смертному теорій.
Вчені-природознавці все частіше стали виступати з ідеями про те, що справжню творчість можна зустріти лише в науці, що саме наукові досягнення повинні бути вимірником таланту. Стрімкий темп сучасного життя, а також розвиток інформаційних технологій створили якийсь «духовний вакуум», з'явився дефіцит мистецтва. Людина відчула нестачу краси, моральності. А краса - це найголовніший засіб самовиховання душі. Краса виховує в людині всі основні риси його духовного життя - розум, творча уява, моральність, високий патріотизм.
Сто разів правий великий педагог Сухомлинський, який вважав, що знайомство з красою музики в ранньому дитинстві піднімає людину на таку сходинку КУЛЬТУРИ, яка не може бути досягнута ніякими іншими засобами.
Уроки літератури у школі необхідно використовувати для того, щоб певною мірою заповнити «духовний вакуум», який створився в суспільстві . Дитячі душі дуже сприйнятливі, і від того, що ми, дорослі, вкладемо в них, залежить, якими людьми стануть наші випускники.
На думку вчителя російської мови і літератури Федорової С.В., її головне завдання - допомогти дітям побачити, почути красу, щоб уберегти їх від біди вульгарності, жорстокості, аморальності, бо прекрасне проникає в саме серце, де зберігаються справжні почуття. І якщо вдається розбудити найкращі почуття дитини, навчити її розуміти, в чому ж полягає справжня краса, вона навчиться відкидати те мерзенне і вульгарне, що зустрінеться на її життєвому шляху.
Досягненню цих цілей сприяють уроки літератури, які проводяться спільно з працівниками міської бібліотеки. Після вивчення теми "Літературні казки" працівники бібліотеки провели захоплюючу вікторину та ознайомили учнів з виставкою збірок казок, наявних в бібліотечному фонді міста.
(Подивитись презентацію, прочитати сценарій уроку)
Уроки позакласного читання з елементами театралізованої вистави сприяють розвитку творчих здібностей учнів. А розвиток уміння перевтілюватись допомагає навчитись краще розуміти іншу людину, її думки, почуття і переживання. Так урок позакласного читання в 10 класі "Возвращение романса" у формі літературно-музичного салону не тільки допоміг дітям дізнатися про історію виникнення романсу, але й відчути неповторну красу цього жанру.
(Подивитись презентацію, прочитати сценарій уроку)
Поети уважно слухають, як читає свої вірші О. Мандельштам.
М. Гумільов не може погодитись із положеннями маніфесту поетів-футуристів.
Жар-птиця російського балету початку ХХ століття - Тамара Карсавіна - завжди бажана гостя у "Кафе поэтовъ".
Сформованість концепції успішності особистості учнів та педагогів
Стратегія і тактика створення ситуації успіху
Організація освітнього процесу на основі індивідуального підходу до відбору варіативного компоненту змісту освіти і технологій його засвоення
Системи оцінювання й самоцінювання досягнень учнів, заохочення
Проектна й дослідницька діяльність учнів
Результативність навчально-виховного процесу
Результати навченості
Результати навченості
2010-2011 навчальний рік:
11 клас
1 золота медаль - Тюря Дарина
2 срібні медалі - Грушко Євгенія, Волкова Ірина
2011-2012 навчальний рік
11 клас
4 золоті медалі - Машир Марк, Лєжньова Леся, Купар Дарина, Ащуркіна Ольга
1 срібна медаль - Косякова Аліна
2012-2013 навчальний рік
11 клас
2 золоті медалі - Болотова Єлизавета, Ашихміна Наталя
3 срібні медалі - Слєпченко Дар'я, Ільницька Кароліна, Коваль Наталя
2013-2014 навчальний рік
11 клас
1 золота медаль - Воробйова Анастасія
1 срібна медаль - Лисяк Анастасія
Предметні олімпіади
У 2010-2011 навчальному році команда школи посіла ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 37 учнів посіли призові місця.І місце - 18
ІІ місце - 12
ІІІ місце - 7
В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін Болотова Єлизавета учениця 9-А класу, зайняла ІІІ місце з англійської та російської мов.
У 2011-2012 навчальному році команда школи посіла І місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 44 учнів посіли призові місця.
І місце - 17
ІІ місце - 16
ІІІ місце - 11
В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін Болотова Єлизавета, учениця 10-А класу, зайняла ІІІ місце з російської та англійської мов. Лежньова Леся, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з трудового навчання. Малиновських Марина, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з педагогіки та психології.
У 2012-2013 навчальному році команда школи посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 42 учня посіли призові місця.
І місце - 19
ІІ місце - 10
ІІІ місце - 13
В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін 5 учнів школи посіли ІІІ місце .
Болотова Єлизавета, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з російської та англійської мов, та з економіки. Слєпченко Дар'я посіла ІІІ місце з курсу "Людина і світ". Косенко Валерія, учениця 9-А класу, посіла ІІІ місце з економіки.
У 2013-2014 навчальному році команда школи посіла ІV місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.
У 2014-2015 навчальному році команда школи посіла ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.







Комментариев нет:
Отправить комментарий