Школа успіху

Створення умов для розвитку інноваційної особистості


               Кілька років тому у пресі розгорілися жваві суперечки про долю мистецтва. Гарячі голови, зовсім зачаровані величчю інженерних завдань, що вирішуються в наш час. прийшли до висновку, що настала ера наук, суворого розрахунку, абстрактних, незрозумілих простому смертному теорій.
Вчені-природознавці все частіше стали виступати з ідеями про те, що справжню творчість можна зустріти лише в науці, що саме наукові досягнення повинні бути вимірником таланту.                 Стрімкий темп сучасного життя, а також розвиток інформаційних технологій створили якийсь «духовний вакуум», з'явився дефіцит мистецтва. Людина відчула нестачу краси, моральності. А краса - це найголовніший засіб самовиховання душі. Краса виховує в людині всі основні риси його духовного життя - розум, творча уява, моральність, високий патріотизм. 
Сто разів правий великий педагог Сухомлинський, який вважав, що знайомство з красою музики в ранньому дитинстві піднімає людину на таку сходинку КУЛЬТУРИ, яка не може бути досягнута ніякими іншими засобами.

       Уроки літератури у школі  необхідно використовувати для того, щоб певною мірою заповнити «духовний вакуум», який створився в суспільстві  . Дитячі душі дуже сприйнятливі, і від того, що ми, дорослі, вкладемо в них, залежить, якими людьми стануть наші випускники. 

       На думку вчителя російської мови і літератури Федорової С.В., її  головне завдання - допомогти дітям побачити, почути красу, щоб уберегти їх від біди вульгарності, жорстокості, аморальності, бо прекрасне проникає в саме серце, де зберігаються справжні почуття. І якщо вдається розбудити найкращі почуття дитини, навчити її розуміти, в чому ж полягає справжня краса, вона навчиться відкидати те мерзенне і вульгарне, що зустрінеться  на її життєвому шляху. 



         Досягненню цих цілей сприяють уроки літератури, які проводяться спільно з працівниками міської бібліотеки. Після вивчення теми "Літературні казки" працівники бібліотеки провели захоплюючу вікторину та ознайомили учнів з виставкою збірок казок, наявних в бібліотечному фонді міста.  
(Подивитись презентацію, прочитати сценарій уроку)



       Уроки позакласного читання з елементами театралізованої вистави сприяють розвитку творчих здібностей учнів. А розвиток уміння перевтілюватись допомагає навчитись краще розуміти іншу людину, її думки, почуття і переживання. Так урок позакласного читання в 10 класі "Возвращение романса" у формі літературно-музичного салону не тільки допоміг дітям дізнатися про історію виникнення романсу, але й відчути неповторну красу цього жанру. 
(Подивитись презентацію, прочитати сценарій уроку)



 Позакласні заходи з літератури допомагають учням більш глибоко відчути атмосферу тієї чи іншої епохи. Наприклад, вечір у "Кафе поэтовъ" під назвою "Серебряного века силуэт..." дав можливість усім присутнім на деякий час забути про те, що за вікном ХХІ століття - всі поринули в атмосферу початку ХХ століття, ніби й справді прийшли на зустріч з великими поетами : М. Гумільовим, А. Ахматовою, М. Цвєтаєвою, В. Маяковським, С. Єсеніним та ін. Учні майстерно, ніби справжні актори, зіграли ролі поетів "срібного століття".

                   Поети уважно слухають, як читає свої вірші О. Мандельштам.


         
            М. Гумільов не може погодитись із положеннями  маніфесту поетів-футуристів.


    Жар-птиця російського балету початку ХХ століття - Тамара Карсавіна - завжди бажана гостя у "Кафе поэтовъ".

Сформованість концепції успішності особистості учнів та педагогів

Стратегія і тактика створення ситуації успіху

Організація освітнього процесу на основі індивідуального підходу до відбору варіативного компоненту змісту освіти і технологій його засвоення

Системи оцінювання й самоцінювання досягнень учнів, заохочення

Проектна й дослідницька діяльність учнів

Результативність навчально-виховного процесу

Результати навченості


2010-2011 навчальний рік:

11 клас

1 золота медаль - Тюря Дарина
2 срібні медалі - Грушко Євгенія, Волкова Ірина


2011-2012 навчальний рік

11 клас

4 золоті медалі - Машир Марк, Лєжньова Леся, Купар Дарина, Ащуркіна Ольга
1 срібна медаль - Косякова Аліна



2012-2013 навчальний рік

11 клас

2 золоті медалі - Болотова Єлизавета, Ашихміна Наталя
3 срібні медалі - Слєпченко Дар'я, Ільницька Кароліна, Коваль Наталя



2013-2014 навчальний рік

11 клас

1 золота медаль - Воробйова Анастасія
1 срібна медаль - Лисяк Анастасія



Предметні олімпіади

У 2010-2011 навчальному році команда школи посіла ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 37 учнів посіли призові місця.

І місце - 18


ІІ місце - 12


ІІІ місце - 7


В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін Болотова Єлизавета  учениця 9-А класу, зайняла ІІІ місце з англійської та російської мов.



У 2011-2012 навчальному році команда школи посіла І місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 44 учнів посіли призові місця.


І місце - 17


ІІ місце - 16


ІІІ місце - 11


В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін Болотова Єлизавета, учениця 10-А класу, зайняла ІІІ місце з російської та англійської мов. Лежньова Леся, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з трудового навчання. Малиновських Марина, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з педагогіки та психології.



У 2012-2013 навчальному році команда школи посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 42 учня посіли призові місця.


І місце - 19


ІІ місце - 10


ІІІ місце - 13


В ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін 5 учнів школи посіли ІІІ місце .

Болотова Єлизавета, учениця 11-А класу, зайняла ІІІ місце з російської та англійської мов, та з економіки. Слєпченко Дар'я посіла ІІІ місце з курсу "Людина і світ". Косенко Валерія, учениця 9-А класу, посіла ІІІ місце з економіки. 

У 2013-2014 навчальному році команда школи посіла ІV місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.


У 2014-2015 навчальному році команда школи посіла ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.







Комментариев нет:

Отправить комментарий