Школа соціального партнерства

Технології соціалізації учнів

         Соціалізація – процес і результат засвоєння людиною соціальних норм та культурних цінностей.  

Головними завданнями вчителів:

  •  виховання громадянина України;
  •  формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості;
  •  якій притаманно почуття власної гідності,
  •  повага до прав і свобод людини, свідоме ставлення до обов’язків людини й громадянина,
  •  гордість за свою Батьківщину,
  •  здатність до саморозуміння й самовдосконалення, 
  • активна  участь в соціальному житті країни.

    На жаль, у практиці роботи процес соціалізації особистості залишається прерогативою виховання, яке за умови традиційної освітньої моделі набуло характеру другорядності, поступившись першочерговістю процесу навчання. Як результат, більшість випускників шкіл мають слабко сформовані життєві компетенції, нерозвинуті соціальні здібності, через що важко адаптуються до сучасних суспільно-економічних умов, не здатні до самореалізації в соціумі, проявляють схильність до асоціальної поведінки. Саме тому це питання є актуальним.Отже, важливе завдання педагогів – забезпечити розбудову освітнього простору, у якому особистість із раннього дитинства усвідомлювала б свою суспільну значущість і через систему тренінгів набула досвіду взаємодії із соціумом.


Включеність учнів у процес управління школою


Програми та проекти соціального партнерства школи з органами місцевого самоврядування, ВНЗ, суспільними організаціями 
      В Першотравенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступень створена система соціального партнерства - це система співпраці, заснована на відкритих домовленостях між різноманітними інститутами як взаєморозуміння сумісної роботи та сумісного приняття рішень:
1). Соціальне партнерство з органами місцевого самоврядування ;
-Створення матеріально-технічної бази начального закладу;
-Підтримка обдарованої молоді;


2). Партнерство  з навчальними закладами:
  КЛНЗ "Черемшина"-  сумісні заходи:
екскурсії дітей дитячого садочка по школі;


Педагогічна рада про наступність між д/с та , гірничим ліцеем  міста, школами міста
3). Соціальне партнерство школи з органами учнівського самоврядування - "Веселкова країна". 
Шкільне учнівське самоврядування є добровільним, самоврядним формуванням, створеним з ініціативи учнів школи для досягнення певних завдань. "Веселкова країна ініціатор корисних справ в школі.  Призначення шкільної організації "Веселкова країна" - втілення в життя девізу «Ми за правду, добро і красу!».














4). Партнерство школи з МНС, ДАЇ
Учні школи завжди з радістю чекають зустрічі з представниками МНС, ДАЇ.














5). Соціальне партнерство з спортивними організаціями (фізично-оздоровчі заходи, спортивно-масова робота) 
З кожним роком наші учні все більше дізнаються про історію Олімпійського руху,  
 його ідеї та принципи, як загартувати себе не лише фізично,а й інтелектуально.














6). Соціальне партнерство з позашкільними закладами.
Досягаємо успіху у гармонічному, всебічному розвитку особистості.


7).Співпраця на засадах партнерства адміністрації школи  з профспілковим комітетом -  навчаємо, виховуємо, розвиваємо, відпочиваємо, плекаємо, згуртовуємо колектив однодумців

8). Соціальне партнерство з ветеранами війни, Афганістану, учасниками АТО, праці у рамках патріотичного виховання.

Патріотичне виховання - це один із напрямків виховної роботи школи. Цікавими є зустрічі з 



     
ветеранами війни. Учні школи з великою відповідальністю відносяться до різних заходів, присвячених патріотичному вихованню молоді.
9). Соціальне партнерство в інформаційних соціальних мережаж.



- единий інформаційний простір;
- інноваційна спрямованість роботи вчителів школи; 
участь адміністрації школи в проведенні постійно-діючого семінару керівників школи в лютому 2013 року. З матеріалами з семінару можна ознайомитися тут 


Директор Тимофієва Л.І. "Дистанційнга освіта за і проти"
Заступник директора з навчально-виховної роботи Понежа Н.О.
Заступник директора з виховної роботи, вчитель англійської мови Колесова Т.О. "Знайомство  з блогом вчителя англійської мови Колесової Т.О.".
Інформаційні технології допомагають класним керівникам  більш тісно співпрацювати з батьками та учнями:

Використання потенціалу позашкільної освіти


Виявити таланти наших учнів допомагають заклади позашкільної освіти. Діти з радістю відвідують Центр Дитячої Творчості, Школу Естетичного Виховання, Клуб Юних Техніків, танцювальні студії та інші гуртки, де досягають великих успіхів.


















            

Комментариев нет:

Отправить комментарий