- підвищення кваліфікації та професійної майстерності кажного педагогічного працівника;
- розвиток творчого потенціалу;
- досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу.
Методична робота в Першотравенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 на протязі 2010-2015 років через різні форми і методи була спрямована на вирішення науково-методичної проблеми області «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» та науково-методичною проблемою школи "Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через впровадження педагогічних інновацій".
Створення умов для професійного зростання
Над реалізацією вищеозначеної проблемної теми працювали усі методичні структурні підрозділи школи:- методична рада школи;
- методичні об’єднання вчителів різних фахів: МО вчителів пачаткових класів (керівник Вільгельм Н.А.), МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Кожевникоіва Л.І.)., МО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Булгакова Г.І.), МО вчителів спортивно-естетичного циклу (керівник Кібальников М.В), МО класних керівник (керівник Шевченко І.Ю.)
- ТГ для роботи над науково-методичною проблемою;
- ТГ з проблеми впровадження семестрово-блочної системи організації навчально-виховного процесу шляхом використання технології модульного навчання (керівник Ітяксова Л.В.);
- ТГ по впровадженню елементів дистанційного навчання (керівник Понежа Н.О.)
- школа молодого вчителя (керівник Радько Л.М.);
- тимчасові дінамічні групи.
Основні форми методичної роботи:
- засідання методичної ради школи, МО, ТГ;
- психолого-педагогічні семінари;
- науково-практичні конференції;
- педагогічні читання;
- круглі столи;
- предметні тижні;
- звіти;
- ярмарки педагогічних ідей;
- тренінги.
Всі ці форми поєднані з комп"ютерною підтримкою
Тематичні педагогічні ради:
2011-2012 навчальний рік"Особливості роботи з дітьми, які потребують особливої уваги"
"Використання особистісного потенціалу учня при застосуванні різних технологій навчання та виховання"
"Педагогічний досвід - крипинки творчості"
"Реалізація ідеї освіти для сталого розвитку в умовах сучасної школи"
2012-2013 навчальний рік
"Використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі"
"Діяльність педагогічного колективу щодо пошуку оптімальних шляхів і способів підвищення ефективності навчальної діяльності учнів"
"Педагогічний досвід - аукціон новаторських ідей"
"Основні форми взаємодії в міжособистісному спілкуванні"
"Особливості темпераменту дитини важлива умова його успішності"
2013-2014 навчальний рік
"Ідеї В.Сухомлінського в діалозі з сучасністю"
"Традиції школи, як засіб виховання підростаючого покоління"
"Педагогічний досвід - аукціон новаторських ідей"
"Дорога у 5-й клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності"
2014-2015 навчальний рік
"Про роботу колективу з реалізації стратегічних цілей освіти"
"Вдосконалення роботи з батьками в умовах модернізації навчально-виховного процесу"
"Мультимедійні реурси - джерела підвищення ефективності педагогічної діяльності"
"Про підсумки роботи школи над обласною проблемою "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості""
Освітній та кваліфікаційний рівень педагогічного колективу
Вони плекають майбутню еліту школи
Рівень педагогічної майстерності вчителів
В школі працють талановиті, досвідчені вчителі-однодумці, які досягли високого рівня педагогічної майстерності.
36 вчителів школи забезпечують начально-виховний процес. Серед них:
- 2 вчителя методиста: Кожевникова Л.І., Сидорова Є.В.;
- 8 старших вчителів: Лук"янчук Т.А., Літвінова С.О., Ларіна Л.Л., Позднякова Г.І., Понежа Н.О., Радько Л.М., Тимофієва Л.І., Удовиченко Г.Н.;
- 18 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію;
- 4 вчителя І категорії;
- 4 вчителя ІІ категорії;
- 1 спеціаліст;
- 3 молодших спеціаліста
Підвищенню інформаційної компетенції сприяє проведення вчителями-тренерами нашої школи Понежею Н.О. та Сінгатуліною А.Д. курсів "Соціальні сервіси Веб-2 у навчально-виховному процесі"

Проектна, дослідницька та експериметальна діяльність педагогів та учнів
Наша школа намагається приймати участь у всіх можливих конкурсах і проектах. І, зазвичай, це не залишається не поміченим.
Ми дізналися про конкурс від Платинум банку «Навчання вищої проби», прийняли в ньому участь і отримали в нагороду комп’ютерний клас.
https://drive.google.com/file/d/0B_4CuT8qyjc3VnNiSUJoaG9qT00/view?usp=sharing
Вся наша школа з задоволенням приєдналася до такого масштабного проекту, як "Енергоефективна школа". До роботи над цим проектом залучилися всі учні, вчителі та інші працівники. З великою жагою до перемоги ми дуже багато працювали, і недаремно.
Завдяки цьому конкурсу ми отримали сертифікат на 20 000 грн, що дало змогу замінити двері центрального входу.
Конкурсна діяльність педагогів школи
Вчитель року:
2012 рік
Номінація:
- українська мова (Ітяксова Л.В. - переможець конкурсу);
- фізична культура (Сівак В.А.);
- англійська мова (Колесова Т.О.).
2013 рік
Номінація:
-російська мова та література(Федорова С.О.);
-класний керівник (Ремжина М.М. - переможець конкурсу).
2014 рік
Номінація
-початкова школа (Ткачова А.І.);
-трудове навчання (Радько Л.М. - переможець конкурсу).
Конкурс "Вчитель-новатор"
2013 рік:
Ітяксова Л.В. -вчитель української мови та літератури;
Ремжина М.М. - вчитель країнської мови та літератури"
Понежа Н.О. - вчитель історії - лауріат конкурсу.
2014 рік:
Понежа Н.О. - вчитель історії
2015 рік:
Понежа Н.О. - вчитель історії.
Конкурс "Творчий учитель - обдарований учень"
ІІ Всукраїнський конкурс - 2013 рік:
Колесова Т.О. - вчитель англійської мови;
Ремжина М.М. - вчитель української мови і літератури;
Ітяксова Л.В. - вчитель української мови і літератури;
Конкурс "Наші видатні земляки":
У травні 2013 року було оголошено регіональний конкурс "Наші видатні земляки", у якому прийняла участь та перемогла вчитель української мови та літератури Кожевникова Лариса Іванівна. Ми пишаємося, що такі видатні люди працюють у нашій школі.








Комментариев нет:
Отправить комментарий