Формування націоональної свідомості, виховання почуття патриотизму, відданість в служінні Батьківщині
Формування цінністних установок, які забезпечують адаптацію учнів до нового соціального середовища, мобільність у змінених умова умовах та відповідальність за соціальні дії
Формування політичної культури та громадської свідомості
Формування соціальної активності

Можна виділити такі напрямки громадянського виховання:

Громадянське виховання учнів стосується багатьох, якщо не сказати всіх напрямків роботи школи. Одним із таких напрямків є патріотичне виховання учнів.
З метою патріотичного виховання учнів, виховання в молоді поваги до минулого українського народу, вшанування ветеранів та учасників Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. у школі створено волонтерський загін (керівник — Кондратюк О.П..), який веде пошукову роботу, допомагає ветеранам війни, воїнам АТО
Формування цінністних установок, які забезпечують адаптацію учнів до нового соціального середовища, мобільність у змінених умова умовах та відповідальність за соціальні дії
Формування політичної культури та громадської свідомості
Формування соціальної активності
Основною метою роботи школи є виховання особистості
учня, набуття ним соціального досвіду, успадкування духовних надбань
українського народу, формування в нього наукового світогляду,
Виконання
завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом
навчального року здійснювалися за основними напрямками:
-
національно-громадянське виховання;
-
екологічне виховання та формування здорового способу життя;
-
воєнно-патріотичне виховання;
- морально-правове виховання;
-
художньо-естетичне виховання;
-
творчий розвиток особистості;
- родинно-сімейне виховання;
- громадське виховання
Головним завданням школи є виховання громадянина, патріота,
здатного жити в полікультур- ному, плюралістичному суспільстві, який
володіє громадянською компетенцією, знає свої права й обов'язки, вміє
впливати на зміни в суспільстві, поважає права людини.

Можна виділити такі напрямки громадянського виховання:
-
як гуманістичної цінності та єдиної норми всіх людей без будь-яких
дискримінацій, на чому будується відкрите, демократичне, громадянське
суспільство;
-
усвідомлення взаємозв'язку між ідеями індивідуальної свободи, прав людини та її громадянською відповідальністю;
-
формування національної свідомості;
-
утвердження гуманістичної моралі;
-
розвиток критичного мислення;
-
уміння визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства;
-
формування толерантного ставлення до інших культур і традицій;
- виховання негативного ставлення до будь- яких форм насильства

Громадянське виховання учнів стосується багатьох, якщо не сказати всіх напрямків роботи школи. Одним із таких напрямків є патріотичне виховання учнів.
З метою патріотичного виховання учнів, виховання в молоді поваги до минулого українського народу, вшанування ветеранів та учасників Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. у школі створено волонтерський загін (керівник — Кондратюк О.П..), який веде пошукову роботу, допомагає ветеранам війни, воїнам АТО

Результатом роботи закладу освіти є випускники, у
яких сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої для
забезпечення його самостійності в різноманітних сферах життєдіяльності,
здорова (фізично, психічно, духовно) людина, творча особистість із
розвиненою потребою в самореалізацїї та самовдосконаленні, з
гуманістичним світоглядом і почуттям відповідальності за долю України,
її народу, людства.
У рамках правоосвітньої роботи та правового виховання щомісяця проводиться єдиний правовий день, засідання комісії з попередження правопорушень — рада профілактики. Щороку в грудні проходить декада правової освіти та правового виховання.

У рамках правоосвітньої роботи та правового виховання щомісяця проводиться єдиний правовий день, засідання комісії з попередження правопорушень — рада профілактики. Щороку в грудні проходить декада правової освіти та правового виховання.


Комментариев нет:
Отправить комментарий